SVÄTÁ TROJICA

„Myslím si, že každý na svete dnes pociťuje moc obrovských nadnárodných korporácii, ktoré začínajú vládnuť svetom. Tieto obrovské nadnárodné korporácie utrácajú ročne 400 biliónov dolárov v snahe predať nám rýchle občerstvenie a autá, čo na nás má ohromný dopad. Tridsať sekundová reklama je najmocnejším nástrojom komunikácie, ktorá bola ľudskou bytosťou kedy vymyslené. Sedíš nečinne vo svojom kresle. Nemáš čo povedať. A vonku sú šikovný ľudia, čo tvoria skvelé televízne show a reklamy. Sú to mocný producenti informácii a významu. A ty si pasívnym konzumentom týchto významov. Tieto významy nie sú ani hodnotné. Sú len propagandou konzumu. Myslíš si, že šťastie spočíva v nakupovaní, zvlášť na Vianoce. Prečo si nevyraziť do nákupných stredísk a poriadne si „nezanakupovať“?“ Kalle Lasn, Surplus režia Erik Gandini.






Komentáre

avatar

ja: mocní ľudia, šikovní producenti... trošku gramatiku potrénovať...

Feb 02 2012, 02:14

Pridať komentár