Merry Crisis

Tento videoexperiment na tému radosť vznikol počas vianočných sviatkov v roku vrcholiacej hospodárskej krízy. Video zobrazuje moje subjektívne pocity počas návštevy Španielska. Bohatej krajiny, kde pojem kríza prepúšťa tisíce zamestnancov a zároveň je novou formulkou predávajúcou tovar. Viaceré vrstvy videa odkrývajú iné významy slova kríza. Kríza kultúrna, duševná, konzumná... Tieto tri obrazové plány z môjho pohľadu ilustrujú, čo sa nám tlačí do zorného poľa (do hlavy) a to, čo sa odohráva na okraji nášho vedomia takpovediac automaticky. Zvukovú stopu tvoria vianočné koledy z ulíc mesta... + zopár ruchov(reklám).
...a tak som si pustil jeden slovenský vyprázdnený (každo)denný seriál a skúšal som, ako dlho sa vydržím nasilu usmievať. Kríza–nekríza, takto by sme sa mali správať nie?

Upozornenie: zábery v tomto videu nie sú pre slabé žalúdky.



Komentáre

Žiadne komentáre

Pridať komentár