MADE BY WOMEN

MADE BY WOMEN - BARBIE

V dnešnom svete je presne premyslené, ako má vyzerať dokonalá žena. Má mať krásne dlhé blond vlasy, veľké modré oči, plné pery, sexi postavu ... Keď sa nad tým trošku zamyslíme, tak z tohto opisu to môže byť jedine známa Barbie. Vo videoklipe budeme dávať dôraz na dokonalosť, preafektovanosť, plastiky a manipuláciu žien v televíznom svete. Snažíme sa zachytiť v našej práci tento „mediálne skazený svet“, ktorý učí naše generácie k vystupovaniu a prejavovaniu sa v spoločnosti. Živá akcia úzko súvisí s hračkou, či skôr vzorom dievčat. Barbie vznikla v roku 1959 v americkej spoločnosti Mattel, kde bola vytvorená v zmysle skutočnej ženy. Barbie museli vylepšiť proporcie, aby sa páčila a priťahovala mužov. Nás obe natoľko inšpirovala, že sme sa rozhodli na jej počesť spraviť „citáciu“. Bude sa to odohrávať na jej domácej scéne a to v nákupnom centre.
Video bolo nainštalované masovou projekciou na celej Akadémií umení, pretože
toto video púta na seba pozornosť priam vtieravím spôsobom ako naše média, ktoré prezentujú Dokonalosť!

"Som barbie dievča, v barbie v svete.
plastický život je fantastický!
Môžeš česať moje vlasy, môžeš ma vyzliecť, všade,
s predstavivosťou je život kreáciou.
Som blond hlupaňa, vo svete fantázie,
Obleč mi šaty, daj mi silonky, som tvoja bábika."




Komentáre

avatar

Pavol: ČO JE V ZAHRANIČÍ BEŽNÉ TO VÄČŠINA SLOVÁKOV A ČECHOV POVAŽUJÚ ZA ÚCHYLNÉ A NENORMÁLNE!! POLOŽTE SI OTÁZKU, KTO JE POTOM NENORMÁLNY?? ZVYŠOK SVETA?, ALEBO DVA PRIMITÍVNE NÁRODY?

1. ŽENY HOVORIA STÁLE O ŽENSKEJ EMANCIPÁCII ALE MUŽOV ODSUDZUJETE A ROZKAZUJETE ČO MÔŽU OBLIEKAŤ A ČO NIE!!!

2. A PRITOM ŽENY NÁM MUŽOM PREBRALI SKORO KOMPLETNÝ ŠATNÍK OBLEČENIA!!

3. NIE VŠETKY ŽENY SA TAKTO SPRÁVAJÚ K NÁM MUŽOM KTORÝ OBLIEKAME SILONKY, ČESŤ VÝNIMKÁM.

4. A PRITOM ŽENY O HISTÓRII PANČÚCH KEDY A KTO ICH AKO PRVÝ OBLIEKAL, NEMAJÚ ANI PÁRU. UŽ ZABUDLI NA HISTÓRIU KTORÁ SA Z ČASU NA ČAS OPAKUJE.

5.OBLIEKANIE PANČÚCH MUŽMI NEMÁ NIČ SPOLOČNÉ ZO SEXUÁLNOU ORIENTÁCIOU.

6. STÁLE SA STRETÁVAM Z REAKCII ŽIEN, ŽE NEVEDELI, ŽE SILONKY SA VYRÁBAJÚ AJ PRE MUŽ0V A PRITOM V PREDAJI SÚ UŽ MINIMÁLNE 8 ROKOV ČO SOM SA O TOM DOZVEDEL.

7. ŽENY NOSÍTE NOHAVICE A INÉ OBLEČENIE KTORÉ BOLO IBA PRE MUŽ0V A BERIETE TO AKO SAMOZREJMOSŤ?.. MALI BI STE VEDIEŤ TOTO.. ŽE LEN NEDÁVNO BOL V PARÍŽI A EGYPTE ZRUŠENÝ ZÁKON O TOM, ŽE ŽENÁM ZAKAZOVAL OBLIEKAŤ NOHAVICE!! (DÔKAZ-ČLÁNKY SÚ NA MOJEJ WEB STRÁNKE)

8. MUŽI VÁM ŽENÁM NENADÁVAJÚ ANI NEODSUDZUJÚ ŽE ŽENY OBLIEKATE VECI KTORÉ PATRILI IBA NÁM MUŽOM.

krásne sexi nohy v silonkách. Na zjedenie. Ešte stále si nie všetky ženy uvedomujú že ženské telo v silonkách na krásnej žene je pre mužov najpríťažlivejšie a u mužov neskutočne vyvoláva chuť na sex a maznanie

Silonky pre mužov a ženy z celého sveta tu..
http://www.pantyhose8.weblahko.sk

Pantyhose club na FB
https://www.facebook.com/pages/Pantyhose/1456694071224067

Apr 27 2015, 21:56

Pridať komentár



MADE BY WOMEN

MADE BY WOMEN - MISSky

Od útleho detstva sme mali vsugerované, že len krásne ženy môžu byť princezné. S korunkou na hlave, lodičkami na nohách a s krásnymi dlhými šatami pretancovať s princom celú noc. Iba ak ...! Nie, všetky naozaj nemôžeme byť princezné. Všetky nemôžeme patriť na mólo alebo sa ukazovať v reklame na autá.
Keď sme mali päť až šesť rokov, rodičia nás prihlásili na súťaž mňa na,,Miss bábika a naj chlapec 1996“ a Nina súťažila o titul "Miss prváčka". Umiestnili sme sa na druhom mieste. Pamätám si, ako ostatné dievčatká plakali, že sa neumiestnili aspoň tak ako „ja“. Rodičia boli sklamaní a nadávali porotcom, že nevedia oceniť krásu ich detí. Už dlhé roky si kladieme otázky typu: „Stálo im to za všetky tie smutné pohľady svojich dcér? Stálo to za všetky slzy a jazvy na duši z jednej hlúpej súťaže?“ Odpovede na tieto otázky už asi nedostaneme, ale všetci by sme sa mali zamyslieť nad tým, čomu skutočne vystavujeme naše deti. Veď práve my sme tí, ktorí formujeme ich osobnosti a ukazujeme im, ako si stavať vlastné priority. „Pekná schránka“ ešte nezaisťuje budúcnosť.
V tomto videu sme zobrazené ako súťažiace na MISSkách z 90. rokov a situácia sa opakuje po 17. rokoch.




Komentáre

Žiadne komentáre

Pridať komentár






MADE BY WOMEN

MADE BY WOMEN - Dotazník

Pýtame sa 100 okoloidúcich ľudí na ich názor na 3 typy reklamy jedného produktu. Reklama je zameraná na veľmi obľúbený alkoholický napoj; ZLATÝ MOK; pre všetkých nad 18 rokov.

(1) V prvom obraze vidíme obyčajnú ženu, ktorá má chuť na pivo po namáhavom dni, či už z práce, z domácnosti, alebo zo študijných povinností.

(2) V druhom obraze môžeme nadobudnúť dojem, že žena, ktorú vidíme na fotografii sexuálne provokuje kupujúcich tento tovar. Práve tento typ môže poburovať svojim dvojzmyslom.

(3) V treťom obraze je zobrazený dôsledok požitia metly ľudstva.

„Ktorý charakter reklamy by sa podľa Vás mal prezentovať v reklamnom konzume?“

Našich opýtaných sme rozdelili do troch skupín:
1. OBYČAJNÁ ŽENA
2. BARBIE/ŽENA, KTORÁ SA O SEBA PREHNANE STARÁ
3. MUŽ

Percentuálne vyhodnotenie okoloidúcich na otázku: „Ktorý charakter reklamy by sa podľa Vás mal prezentovať v reklamnom konzume?“

Obyčajná ž.: (1) 47,82%, (2) 21,73%, (3) 30,43%

Barbie: (1) 17,85%, (2) 57,14%, (3) 25%

Muž: (1) 12,24%, (2) 71,42%, (3) 16,32%



Komentáre

Žiadne komentáre

Pridať komentár






MADE BY WOMEN

MADE BY WOMEN - STEREOTYP

Bakalárska práca MADE BY WOMAN zobrazuje telo a telesnosť vo vizuálnom umení. Problematika sa zameriava na „ženské telo“, ako predajcu tovaru pomocou mediálneho, reklamného a módneho priemyslu pre konzumnú spoločnosť. Tento priemysel nám idealizuje svet, v ktorom žijeme a povyšuje fyzickú dokonalosť a krásu nad iné ľudské hodnoty. Staviame sa s Ninou Vráblovou do pozície ženy ako „vizuálneho objektu“ a využívame k tomu výpoveď cez mediálne prostredie. Interpretujeme svoj názor na súčasný prototyp ženy v idealizovanom svete, ktorý prezentuje nereálne, nedosiahnuteľné ideály krásy pre nežné pohlavie.
Ženy už v dávnych časoch boli predmetom výmenného obchodu medzi mužmi. Aj keď žijeme v 21. storočí, tak nemožno hovoriť o rovnosti medzi oboma pohlaviami. Ak je to tak, že rovnosť existuje, tak prečo sa stále môžu ženy predávať v legálnom reklamnom priemysle, alebo nútenou prostitúciou, ktorá je nelegálna? Ženské telo v takomto predaji predstavuje tovar, ktorý beží na páse a produkuje financie.
Reklamy stvárňujú ženy v tradičných predstavách o ich rolách v živote. Zobrazujú ženy v úlohe matky, žienky domácej, ale aj stereotypnú rodovú deľbu práce v zamestnaní. Pritom ženám vsugerujú názor, že je to pre nich prirodzené a to čo robia, robia s láskou a oddanosťou. Veľká časť reklám zneužíva ženské telo a jeho časti k propagácii výrobku, ktorý nie vždy má súvis s predávaným výrobkom. Tvorcovia reklám sa snažia zmanipulovať zákazníka na výrobok pomocou nahého ženského tela, v ktorom často dominuje poprsie, alebo spodná partia tela. Tieto reklamy v nás, ale hlavne u mužského pohlavia vyvolávajú, že prezentované ženy sú na predaj a chcú sa predať. Pri pozorovaní reklám si môžeme všimnúť, že žena v nich zakaždým zohráva určité stereotypné roly.
Či už vnímame ženu ako gazdinku, matku alebo ako objekt túžby, femme fatale a v neposlednom rade aj ako nezávislú ženu, čo sa však stáva veľmi zriedkavo.

1. Žena ako Femme Fatale - je to typ ženy, ktorý má v sebe neuveriteľnú príťažlivosť, zároveň neodolateľnosť v niečom, po čom túži každá žena. Femmefatale je opakom od ženy, objektu túžby, lebo jej pôvab nespočíva v sexuálnom objekte. Používa sa v reklamách pre pozornosť žien, v ktorých chce predajca výrobku vzbudiť tajomstvo ženskej krásy. Reklama je určená napríklad parfumom, luxusnej kozmetike, ale aj honosným šperkom (obr. č.1).

2. Žena ako gazdinka tzv. OTROKYŇA v domácnosti - zobrazuje obraz ženy, ktorej záleží na tom, aby mala navarené, napečené a samozrejme aby jej domácnosť žiarila čistotou ako aj jej bielizeň. Popri všetkých starostiach, ktoré v domácnosti musí riešiť, vždy vyzerá dokonale upravená. S úsmevom na tvári dokazuje kvalitu výrobku. S touto gazdinkou sa stretávame v reklamách na rôzne domáce potreby (obr. č.2).

3. Žena ako matka - v reklame hrá rolu starostlivej ochrankyne detí. Stará sa o ich bezpečnosť, prebaľuje deti do najlepších plienok a predovšetkým dbá na ich zdravú stravu. Každá matka v reklame je vždy usmiata, nebýva unavená a s radosťou zvláda problémy so svojím dieťaťom (obr. č. 3).

4. Žena ako objekt túžby - tento obraz ženy v reklamách predstavuje sexuálny objekt. V reklame sa snažia cez ženy hlavne prilákať mužov k danému výrobku. Objekt túžby stavajú do pozície prístupnosti, ale zároveň zraniteľnosti. Veľmi často používajú na zvádzanie a provokácie nahé ženské telo. Preto sa niet čo čudovať, že tento stereotyp sa najčastejšie využíva v reklamách priamo určených pre mužské pokolenie (obr. č. 4).

5. Žena ako nezávislá od ? - predstavuje ženu, ktorá sa dokáže postarať sama o seba, nepotrebuje priazeň mužov na to, aby sa presadila v živote, nemusí mať miery 90-60-90... Svoj život si užíva plnými dúškami, srší z nej energia a elán. Tento typ reklamy nestavia na farbe pokožky či vlasov, ani na postave samotnej. Nezávislá žena môže byť tiež krásna, no ponecháva si svoju prirodzenosť, ktorej sa nemieni vzdať (obr. č. 5).



Komentáre

Žiadne komentáre

Pridať komentár



MADE BY WOMEN

Muži „letia" na veľké „oči" a „hlboký pohľad". Máme pre Vás ! PÁR SEXI(Y) trikov ! na to, ako môžete zaujať muža.

Pohľad za milión
Nie je nad pohľad. Vyčítať sa dá z neho všeličo a nie sú k nemu potrebné žiadne dodatočné slová. Ak sa vám pohľady stretnú, stačí malá chvíľa a flirtovanie sa môže veselo začať. Veď platí, že oči sú zrkadlom do duše a tí muži, ktorým ide o vás ako o nádejnú partnerku, si hru s pohľadmi určite nenechajú ujsť.

Pekný úsmev a sexi pery
Muži zaručene milujú naše úsmevy. Stačí aj letmý náznak úsmevu a keď chceme, roztopí aj tie najhrubšie ľady. Inými slovami, úsmevom dokážeme muža doslova odzbrojiť a zároveň zaujať natoľko, že môže na pár sekúnd stratiť aj hlavu. Usmievajte sa na každom kroku. S úsmevom idú takmer všetky veci ľahšie a muži za úsmevom vidia náš priateľský prístup, vďaka čomu naberú väčšiu odvahu pri prvom kontakte.
Keď špúlime pery, a naopak, keď sú pootvorené, dávame tým najavo, že sa chceme bozkávať. Jemné hryznutie do pier počas debatovania, prejdenie jazykom po hornej pere, to všetko pôsobí strašne provokatívne a verte tomu, že pre mužov to je neodolateľné.

Dobrá nálada
Úzko súvisí s pekným úsmevom a na druhej strane zodpovedá za signály, ktoré vysielame svojmu okoliu. Ak sršíme dobrou náladou, sme pre opačné pohlavie atraktívnejšie, pretože pôsobíme uvoľnene, pokojne a šťastne. A to na mužov zväčša pôsobí ako magnet - veď mrzuté, zatrpknuté, neprístupné či smutné ženy to majú s balením mužov o dosť ťažšie. A načo si život zbytočne komplikovať?

Držanie tela a neverbálna komunikácia
Nie je jedno, ako sa pohybujeme, ako sedíme a ako držíme svoje telo. Zadoček je mimoriadne lákavým miestom na ženskom tele. Vábime s ním mužov pri každom jednom kroku. A to súvisí aj s neverbálnou komunikáciou, vďaka ktorej aj bez slov komunikujeme s ostatnými. Preto majte vždy na pamäti, že vzpriamený chrbát, vypnutý hrudník, sexi zadok a gestá ako napríklad pohodenie vlasmi či preloženie nohy na nohu signalizujú druhému pohlaviu to, že majú dočinenia so sebavedomou a vyzývavou ženou, ktorá má záujem spoznať niekoho zaujímavého.




Komentáre

Žiadne komentáre

Pridať komentár